Erinevaid võimalusi tootefotode pildistamisel

No Tags | Shared experience

Tootefotode jäädvustamisel on mitmeid võimalusi. Kvaliteetse ja oma eesmärki täitva tootefoto tegemine nõuab alati eelnevat planeerimist. Kui tegemist ei ole puhta tootefotoga, siis tuleb enamus juhtudel arvestada lisakuludega (aksessuaarid, modellid, väljasõit, kolmandad osapooled jne…) Fotode planeerimisel tuleb alati läbi mõelda, kuhu see foto lõpptulemusel pannakse.

___

Näiteks. Kui sul on soov saata foto tulevasele kliendile, et näidata toote värvi, materjali ja/ või muid omadusi, siis selleks ei ole vaja keerulisi valgusskeeme ja asukoha otsimist väljaspool stuudiot. Piisab fotograafi oskusest pilt stuudios luua.

___

Kui Sinu sooviks on aga esindada oma ettevõtet ja selle toodangut mõnel suurel maailmamessil (näiteks 6×3 meetrisel messiseinal), siis esitab see fotograafile ja valmivale fotole hoopis tesitsuguse lähteülesande.

___

REKfotos oleme enda jaoks liigitanud tootefotod järgmiselt:

Seljasügamisköis/autor Valev Sein – Lääne-Eesti meene 2015

Puhas tootefoto – stuudios tehtud, ühevärvilisel taustal, ilma aksessuaarideta.

1230k.ee 

 

Taustast välja lõigatud tootefoto – tootel on taust eemaldatud fototöötlusprogrammiga. Kasutus on väga lai – alates kodulehest lõpetades ajakirjadega. Fotot on lihtne paigutada erinevatele kujundustele koos teksti ja teiste piltidega.

Designtree lastetoa kapid

 

Stuudios lavastatud tootefoto – pildistatakse stuuidos. Kooskõlastatud erinevad taustad, lisatud aksessuaarid vastavalt soovidele.

Wendre

 

Maine- ehk reklaamfoto – toode on pildistatud tihti väljaspool stuudiot. Asukoht (kohad) koos lavastusega eelnevalt kokku lepitud, võib tuua kaasa kokkuleppeid kolmandate osapooltega, lisatud aksessuaarid vastavalt soovile, vajadusel kaasatud modellid.

Pizzakiosk Pärnu

 

Emotsioonifoto – toote olemasolu fotol ei ole alati vajalik. Otseselt või kaudsel soov edasi anda toote tarbimisega tekkivat emotsiooni. Pildistatud üldjuhul väljaspool stuudiot, erinevates asukohtades koos lavastusega, võib tuua kaasa kokkuleppeid kolmandate osapooltega, lisatud aksessuaarid vastavalt soovile, vajadusel kaasatud modellid.

Kõigil ülalmainitud pildivariantide puhul on hilisem fotokasutus erinev. Enne pildistama asumist on oluline koos laua taha istuda ja läbi arutada, milline on pildi lõppeesmärk ja kuidas seda saavutada. 

___

Tootefotode tegemisel on erinevaid võimalusi

Kvaliteetse ja oma eesmärki täitva tootefoto tegemine nõuab eelnevat planeerimist. Kui tegemist ei ole puhta tootefotoga, siis tuleb arvestada lisakuludega (aksessuaarid, modellid, väljasõit, kolmandad osapooled jne…)

___

Enne pildistama asumist tahame kindlasti kliendiga eelnevalt kokku saada, et koos välja mõelda ja läbi arutada, mis on lõppeesmärk ja kuidas seda saavutada.


No Comments

Comments are closed.